بين أحضان قسوته

بين احضان قسوته(الفصل الثالث عشر)

بين احضان قسوته(الفصل الثالث عشر)

مساء السعادة لأصحاب القلوب الطيبة
للرفقة الجميلة الذين يسكنون بين
النبضة والنبضة
ولمن يثلجون القلوب و الصدور بكلماتهم الجميلة ..
و بإطلالتهم يزداد المساء روعة و جمالا
مساء الوردوالجمال ♥🌹♥.

“تملمت وهي تشعر برتجف جسدها وبروده أطرافها تحت لمساته وهمسة: كـ اممممم!
ابتلع شفتيها بداخل فمه بقبله ناريه.. وهو يشعر بجسده يأني مطالبا بها.. شهقت برعب وحاولت النهوض وهي تسمع الاصوات تعلو في الخارج بشده حاولت سحب نفسها وهمسة : في مشكله بره !!

انزلق الي عنقها وامتصه وهو يتمسك بها بقوه وكأنه انقطع عن العالم .. وهو لا يعي اي شي سوء وجودها بين أحضانه الان .. شهقت بفزع وهي تشعر بيده تمر علي ظهرها ويحاول فتح سحاب فستانها..
دفعته بقوه وهتفت: لالا مينفعش في مشكله بره بقلك؟!
تراجع للخلف قليلا وهو محتفظ بها بين أحضانه .. وهو يحاول سماع ما يجري في الخارج ..
حاولت النهوض بصعوبه وقالت بتلعثم : تـ تعالي نشوف في ايه؟!

عض علي شفتيه بغل ، ونهض معها وسبقها بخطوات حاده ، وفتح الباب بعنف وقد استوحشت عينها بلهيب قاسي ، خرج بسرعه وهتفت هادر : فيه ايه هنا بالظبط؟!

صمت الجميع بخوف وترقب ، وهتفت المضيفه وهي تشهق بعنف: ينفع كده يا باشا! الراجل ده يتحرش بي ويحاول يلمس جسمي بحركات زباله؟!
حدق به جبران وعينيه تطلق لهيب مستعر وهتف : اخر مره هقول الكلام ده!! انا موتي وسمي النجاسه لو الموضوع ده اتكرر صدقني هخليك تندم ندم عمرك!
نكس صبحي رأسه وتراجع للخلف عدت خطوات وغمغم : يا باشا هي فهمت غلط دي زي بنتي!!

تسحبت ونس حتي عادت مكانها وهي تنحب بصمت وقهر من تصرفات والدها المخجله ..
اغمضت دمع عينها وهي لا تستطيع التحكم في دموعها وهمسة : منك لله!!
نظر له جبران بحتقار وانصرف الي غرفته بخطوات حاده غاضبه ولم يخرج منها ..

جلست ونس وهي تشعر أنها علي وشك الانفجار من تصرفات هذا الكريه.. حتي اقبلت عليها المضيفه وهي تحمل فنجان من الاعشاب وقالت : اتفضلي يا هانم!!
نظرت ونس إلي الفنجان وهزت راسها بالنفي وردت: أنا مطلبتش حاجه ومش بحب الاعشاب!
اومات المضيفه وهي تضع الفنجان : دي أوامر الباشا ارجوكي متعمليش مشكله الباشا أكد انك تشربي؛

نظرت ونس حولها بدهشه تبحث عنه لكنها لما تجده اومات بابتسامة بشوشه وهمسة: طيب شكرا يا حبيبتي..
اومات المضيفه وهي تنصرف بابتسامه عمليه.. ومسكت ونس الفنجان بين يدها وبدأت ترتشف منه وهو ينظر لها بشغف ويراقب شفتيها المثيره وهي تلامس الفنجان برقه وابتسم بجانب فمه بعبث ثم دلف الغرفه مره اخري ..
حتي هبطت الطائرة في مطار الغردقة خرج الجميع منها واستقلوا السيارات الي فيلا جبران الباشا …
…………………………..
في فيلا جبران الباشا ..
دلف الجميع وهتف صبحي بنبهار وطمع : اش اش ايه العز ده كله؟!
نظر له الجميع باشمئزاز وحنق وهتفت نظلي : اااف ايه الارف ده؟؟
ثم نظرت إلي جبران وقالت : جبران ينفع اروح الفندق؟ بجد مش طايقه نفسي حتي مش طايقه الفيلا كلها ريحتها اتغيرت بجد؟؟

نظر لها جبران وزفرا بضيق وهتف: نظلي اعملي اللي يريحك! أنا دماغي فيها مليون حاجه ومش فاضي للدلع ده ؛
نظرت لها ونس وهي تحول كبح دموعها بقهر وهمسة: ممكن احنا نشوف مكان تاني عـ ..
قاطعها جبران بحده : محدش هيطلع من هنا انتهينا!!
الق كلماته وصعد إلى الاعلي وهو يرمق ونس بنظرات حارقه ..

هتفت اميره وهي تستعطف نظلي : حقك عليا يا حبيبتي هو ميقصدش!!
نظرت له بستنكار مغلف بالنفور وتمتمت وهي تصعد الدرج : بلا ارف!!
ربت سليم علي منكب دمع وهمس: ولا يهمك سيبك من الزن ده وتعالى اوريلك اوضتك !!
هزت راسها وردت بخفوت حزين : يلا ؛

تحرك سليم ودمع وخلفهم ونس ومي ووقفت اميره تنظر إلي صبحي بحنق وهي تراه يدور في الفيلا بغير شعور أو احساس وهتفت : انت ايه يا اخي مش هتبطل فضايحك دي خليت رقبتنا قد السمسمه قدام الناس؟!
غمغم وهو ينظر لها بنفور : طب غوري من وشي يا بومه عشان أنا دماغي متكلفه!!
نظرت له باشمئزاز وصعدت الي الاعلي وهمس: ربنا يخدك يا بعيد حسبي الله ونعم الوكيل فيك!!

توقف سليم ودمع علي باب الغرفه عندما هتفت ونس بمرح : على فين كده يا حلوين؟!
نظر لها سليم واردف: هوريها الاوضه! ايه فيه حاجه يا ونس؟!
رفعت ونس حاجبها وغمغمت: اه طبعا ميصحش اتفضل يا سليم وبلاش صياعه!
ضحكت دمع ونظر لها سليم بذهول وهتف: صياعه!! دي خطيبتي ؛

دفعته ونس بقوه وهتفت : ولو ! برده ميصحش..
وقف سليم بجانب غرفته وهتف: ماشي بس انا في الاوضه اللي جمبكم برضو!!
ارسل قبله مرحه في الهواء إلي دمع وهتف : بحبك يا ديمو!!
ضحكت دمع بمرح وقالت ونس : ادخل واحترم نفسك بقا !!
ضحك وهو يفتح الباب ودلف غرفته وهو يضحك بمرح ..
ودفعت ونس دمع الي الغرفه واغلقت الباب ..

بعد مرور وقت قصير دلفت ونس الي المرحاض.. ووقفت دمع تنظم ملابسها بغرفه الملابس..

في غرفه…
سليم دار حول نفسه بغضب وهدر: ماشي يا ونس!!
خرج الي الشرفه ونظر الي شرفة الخاصه بغرفة دمع نظر الي المسافه , وصعد صور الشرف وقفز للشرفه
وهتف : الله يخربيتك يا ونس هتموتيني قبل ما ادخل دنيا!!
نفض يده ونظر حوله وهمس : تمام محدش واخد باله !

دلف الغرفه واغلق الشرفه .. نظر الي أرجاء الغرفه لم يجد أحد .. تحرك الي غرفه الملابس وجد دمع تقف تضع الملابس على الارفف .. اقترب منها وضمها بحضنه من ظهرها وهمس : وحشتيني !
فذت دمع برعب وهتفت: سليم خضتني ؛

قبلها بعمق بجدار عنقها وهمس: اموت في الخضه الحلوه دي يا قلبي !!
ارتعشت أطرافها تحت تأثير لمسته وهمسة: سليم!
مسح علي خصرها وقرب ظهرها الي صدره
وغمغم: قلبو ..

لفها بين يديه ورفع وجهها واردف: وحشتني شفايفك اوي حرام عليكي يا ديمو كده تعملي في سليم كده؟!
حاولت التملص منه وهمسة: وانا عملت ايه بس؟؟
ضغط عليها بقوه حتي ثبتها وهمس : حرماني من الشفايف الناعمه اوي دي!
حاولت دمع دفعه بقوه وشهقت برعب وحاولت التملص منه وهمسة: لالا !!
ضحك بمرح وهمس بجانب أذنها بعبث: لا استني متخفيش!!

هزت راسها وهي تحاول التملص.. ودفعه بقوه لكنه تحكم بها وقبض على شعرها بحنان ..وهبط علي شفتيها بقبله ماجنه ..وهو يعتصر جسدها بين أحضانه ويدها تعبث بظهرها ..

لحظات وبدأت تتجاوب معه دون وعي .. وتمسكت بياقة قميصه ..ضغط علي ظهرها و قرص بشرتها حتي تاوهت وفتحت شفتيها .. فدفع لسانه بداخل فمها يستكشف طعم شهد ثغرها الشهي ..

انتفضت دمع بسبب شهقت ونس.. ودفعت سليم الهايم بملكوته الخاص بها ..
هتفت ونس : يخربيتكم ايه ده!! انت جيت ازاي؟!
رفع مكبه وهتف ببساطه : من البلكونه! وحشاني اعمل ايه؟؟

وضعت دمع يدها على فمها تمنع شهقتها…
وغمغمت: أنا مليش دعوه!
هتفت ونس بسرعه: لا يابت امال ايه اللي شفته ده؟؟
نكست راسها بخجل وهمسة: والله هو أنا مليش دعوه!!

نظر لها سليم واردف بدهشه : يابت بريئه انتي اوي!! والله مجنناني يا ونس!
رفعت ونس حاجبها وتحركت الي الباب وفتحته وهتف : اتفضل يا باشا!!
اقترب سليم من الباب وهتف : انتي اد الحركه دي؟ كلها يومين واكتب الكتاب وبعدها هعـ ..
كتمت دمع فم سليم باحراج وهمسة : اشش هتفضحنا!!

مسك يدها وقبلها وتمتم: اعمل ايه يا ديمو تعبان أنا واختك مفتريه!!
سحبت دمع يدها بسرعه ..شهقت ونس وهتفت: أنا هفتري فيك دلوقتي ولو مخرجتش حالا!!

ضحك سليم وغمغم: أنا لازم اجبلك عريس عشان اخلص منك! ايه رايك في ادم صاحبي هيهد حيلك وتبعدي عننا ؟!
شهقت ونس وهتفت بضحك : يا وقح احترم نفسك!

توقف الجميع على الضحك عندما هدر جبران بصوت جهوري : حلو اوي المسخره دي وصوتكم جايب اخر الفيلا!!
تراجعت دمع خلف ظهر سليم ؛ وتمسكت ونس بالمنشفه التي على شعرها وتراجعت للخلف بسرعه..

وهتف سليم بعبث : ابدا يا باشا أنا بحاول افهم البنات أن في اوض كتير في الفيلا ومش لازم يناموا في اوضه واحده خصوصا أن الأوضه بسرير واحد ..

حدق بها جبران وهو يحاول رفع عينيه عنها وهتف : كلام سليم مظبوط!! هتناموا ازاي في سرير واحد؟!
غمغمت ونس بخجل من نظراته العميقه: معلش احنا متعودين على كده من زمان..

اقترب منها جبران وهتف: انتوا ضيوف هنا ولازم نتأكد من راحتكم!
هتف سليم بفرحه وغمز الي دمع : طبعا! طبعا كل واحد لازم ياخد راحته؛
نظرت له ونس بتحذير وهتفت : راحته ازاي يعني يا سليم ؟!
نظر لها جبران بغضب وهدر: كفايه بقا لازم تقاوحي متعرفيش تسمعي الكلام على طول !!

إشارة بيدها وهتفت وهي على وشك البكاء : أنا مش هسيب اختي لوحدها!!
هتف سليم : جري ايه يا ونس انتي هتسبيها في الصحراء؟ انتي في الاوضه اللي جنبها!!

قبض جبران علي يدها وسحبها وتحرك الي الخارج وهتف: كفايه بقا أنا مش فاضي للعب العيال ده!!
حدق سليم ودمع إليهم بذهول وهتفت دمع : ايه اللي حصل ده؟!
اغلق سليم الباب وهمس : سيبك! مش مهم تعالي يا ديمو بقا !!
تراجعت الي الخلف وهتف وهي تضحك بمرح: لا يا مجنون؛
……………….
في احد الغرف …

دلف جبران وهو يسحب ونس واغلق الباب بعنف وصاح بغضب: ممكن اعرف ايه اللي انتي بتعمليه ده؟ انا كام مره اقول انتي دلوقتي مرات جبران الباشا ولازم تتصرفي علي الأساس ده؟!

تراجعت وهي تضع يدها على قلبها وهتفت: وانا عملت ايه دلوقتي؟! وبعدين الاوضه دي بعيده عن اوضه دمع!!
رفع حاجبه بغضب  وغمغم : انتي مراتي وتقعدي مكان ما احب! وكمان مش عارف ازاي تقفي تتكلم مع سليم بالشكل ده؟ وانتي طالعه من الحمام كده وكمان واقفه تضحكي واخر مسخره !!

تراجعت حتي اوشكت على السقوط على الفراش ولكنها تماسكت وردت : أنا كنت طالعه من الحمام واتفاجيت بيه في الاوضه وكمان الروب طويل ومفيش حاجه باينه مني !!
حتي شعري عليه فوطه اهو !
حدق الي وجهها الذي يشبه البدر ليله تمامه، وشفتيها التوتيه المغريه بشده ، وعينيها الامعه بسحر خاص،  ووجنتيها المتورده باحمرار عصف بعقله وغمغم : برضو مينفعش وبعدين !!
صمت لحظه وهتف : اصلا ملامحك لوحدها!

اغمض عينيه وضغطه على فكيه بغضب وهدر: وبعدين انتي كنتي واقفه مع الزفت  ده ليه في الفندق؟؟
صمت لحظه تحاول تجميع اخر مره كانت في الفندق حتي هتفت : قصدك وائل؟!

دفعها بعنف الي الفراش ومال عليها وقبض على ذراعها وهدر بغضب عاصف : متجبيش اسم اي راجل تاني على لسانك انتي فاهمه؟!
هزه بعنف وضغط على ذراعها وهدر: ده اخر تنبيه وبعدها متلومش غير نفسك!

ترقرقت عينيها بدموع وعضت علي شفتيها
وهمسة: دراعي بتوجعني ..
حدق الي نهديها الظاهرين عندما انزلق الروب بسبب دفعه لها ثقلت أنفاسه ودفعها بعنف وخرج من الغرفه واغلق الباب بعنف …
…………………………

بعد مرور وقت أنهت ونس تنشيف شعرها وتصفيفه ووقفت ونزعت روبها ودلفت الي الفراش وهي تفكر في دمع .. مسكت الهاتف ودقت عليها لكن لم تجد رد فهمسة : شكلها نامت !!
وضعت الهاتف وسحبت الغطاء واندثرت تحته جيدا واغمضت عينيها.. وذهبت إلى نوم عميق كالاطفال مر وقت قصير حتي دلف جبران وهو ينظر لها وتمتم : نمتي ؟!

نظر لها وتأملها وهي تنام براحه وعمق .. مسك الغطاء ودلف معها الي الفراش.. واقترب منها وهو يعبث بحملة منامتها الحريريه .. ومرر إبهامه علي بروز نهديها وتنهد بثقل وهو يشعر بنعومة بشرتها الحريريه ..

انحني وقبلها ع نهديها قبلات ساخنه متفرقه رطبه تململت ونس وشهقت برعب وحاولت النهوض وهتفت: ايه ده انت بتعمل ايه هنا؟!
اقترب منها وتمتم ببرود : هنام عندك اعتراض!!
تراجعت حتي نهضت من الفراش وهتفت بتلعثم : طب أنا انام فين ؟!

رفع حاجبه بدهشه وهو يحدق بها والي تفاصيل جسدها.. والي منامتها الحريريه التي تلف جسدها بنعومه ..وتحدد تفاصيل جسدها الفتاك الانوثه وتلتصق بها بشكل يخطف الأنفاس..

قبض علي يده وسحبها إليه وهتف: هي الست مكانها فين غير جمب جوزها؟!
حاولت التملص منه وهمسة: لالالاا احنا متفقناش على كده !!
نظر لها واردف ببرود: احنا متفقناش على حاجه اصلا !!
احنا متجوزين شرعا وقانونا على سنه الله ورسوله!! يعني محدش يقدر يمنعني انام جمبك ولا اعمل اللي انا عايزه ..ولا حتي انتي!!

شهقت برعب وهتفت : نعم!! يعني ايه انت عايزه ايه ؟!
سحبها ورفعه الغطاء عليهم ودفعها الي الخلف حتي تمدادت على الفراش وضمها بحضنه وشدد عليها وغمغم بخبث  : لما تكبري هقولك ؟؟
حاولت النهوض والتملص منه ثبتها وصاح بغضب: خلاص بقا اكتمي ونامي بقا !

أغمضت عينيها وهي على وشك البكاء مرر يده على خصرها وبطنها وهو يبتسم بعبث ويشعر بارتجاف جسدها تحت لمسته.. وهو يتأملها وهي مغمضة العينين هز رأسه وهو يتاملها بجمالها وطفولتها وعفويتها… ساحره حقا ظلت مغمضة العينين حتي سقطت في النوم وهو يحدق بها حتي ذهب في نوم عميق مريح بجانب ساحرته الصغيرة ..
…………………………
في الصباح على الشاطئ..

وقف صبحي يرقب كل ما تمر أمامهم بنظرت شهوانيه مقززه ولعابه يسيل بطريقه مقرفه علي جميع ما يمر أمامه من نساء عاريات بملابس السباحه ..
اقترب أحد العاملين ووضع كأس من الخمر أمامه وهتف : اي أوامر تاني يا فندم؟!
التقط الكأس وقال : انت اسمك ايه يا زميل؟
هز النادل رأسه ورد : اسمي طارق يا فندم!

هز رأسه وهو يرتشف من الكأس وقال : متعرفش ديلر هنا يا طارق الواحد دماغه جابت جاز!!
هتف طارق : في كتير يا بيه في واحد اسمه عبده معجزه بس ايه اسم على مسمي الاصطف بتاعته معجزه علي حق !!

نهض صبحي وهتف : والقي فين معجزه ده حاكم أنا على لحم دماغي من امبارح وخلاص هنجت !!
أخرج النادل هاتفه واخرج الرقم وهتف : ده رقمه يا بيه اتصل بيه يجيلك هواء!!
اخذ صبحي الرقم وقام بمهاتفة الديلر وجلس ينتظره ..

مر وقت قصير واقترب منه شخص طويل القامه وأسمر البشره وهتف : صباحو يا عمهم !!
نظر له صبحي وهتف : عبده معجزه؟؟
هز رأسه وتمتم: حضر في التو واللحظه وعرفتك على طول؛

قطب صبحي حاجبه بدهشه وغمغم: وعرفتني ازاي؟!
نظر له وقال : مفيش حد لابس لباس على الشط غيرك يا سطا!!
ضحك صبحي بنزق وغمغم: ماشي يا خويا جبت الحاجه؟

هز رأسه وأخرج اكثر من قطعه وهتف :جبتلك اكتر من نوع وانت ومزاجك يا سطا !!
قبض صبحي عليهم بلهفه وغمغم: أنا مزاجي يمشي مع كله!
هز عبده رأسه وهتف : طيب الفين جنيه يا عمهم خلينا اهب أنا ؛

وضع صبحي المخدرات في جيبه وأخرج ورقه بفئة المائتبن جنيه وهتف : الفين ايه يالا انت فاكرني أجبني دانا من بولاي يا حلتها !
نظر له عبده بغضب وهدر: اقلك الفين تطلع متين؟!
ده ايه الصباح المقشفر على الصبح ده؟!
يا عم لو انت من بولاي أنا جايبه من تحت الكوبري!! ومش هسيبك غير لما تطلع الفلوس أو تطلع الحاجه ؛

نهض صبحي وقبض على ياقة قميصه وهتف : طيب ايه رايك ولا الفلوس ولا الحاجه هتعمل ايه بقا؟!
قبض عبدو على عنق صبحي وضربه بمقدمه رأسه وصاح بغضب: لا يبقي هاخد روحك يا ****..

التف الجميع حولهم بصخب وساء الوضع ..
نهض آدم وسليم بسبب الاصوات وقال : خناقه دي ولا اي ؟!
اشاره له ادم وقال : اه حماك العزيز يا خويا !
نظر له سليم بدهشة تحرك الي مكان تجمع الناس ودلف وسطهم وخلفه ادم وصاح بغضب: ف ايه!!
ايه اللي بيحصل هنا؟!

هتف صبحي بخبث: تعالي يا سليم يا ابني الحقني !!
ابعد سليم عبده عنه وهتف : سيبه يا اسطا في ايه؟؟
اشار له عبده بغضب وهدر: وانت مين بقا يا روح امك !
قبض سليم على عنقه وضربه بقبضته وهتف : روح امي أنا سليم الباشا يا خـ**!!

تراجع عبده الي الخلف وهتف ؛ ينهار اسود حقك عليا يا باشا اللي ما يعرفك يجهلك !
نظر له سليم والي صبحي بعنف وهدر: في ايه عايز منه ايه ؟!
اقترب عبده وهو يرفع يده باحترام ورد : الباشا طلب الحاجه وانا جبتها احسن حاجه والله وهو مش عايز يدفع !
حدق به وهتف بغضب : مخدرات؟!!

تراجع صبحي بخوف وهتف : ده كداب أنا مليش في الكلام ده ابدا !!
نظر له سليم بنفور وهتف: انت مفيش فايده فيك!
حدق الي عبده واخرج مبلغ من النقود ووضعه في كف عبده بغضب وهدر: متجبش حاجه تاني مفهوم!!
هز عبده رأسه وتمتم: يدوم يا باشا حاضر ..

تحرك عبده وهو يرمق صبحي بنفور وهتف سليم بغضب : دي اخر مره هعدي حاجه زي دي؟!
هز صبحي رأسه وتمتم: ماشي !!
اشار أدم وهتف : سليم كفايه فضايح كده قبل ما هولاكو يشم خبر ويطربقها على دماغك اول واحد!!
هز رأسه وتمتم: ده إذا مكانش عرف كل حاجه!!

انفض الجمع ودار سليم وجد ونس ودمع أمامه ويبدو أنهم سمعوا ما جري من البدايه اقترب منهم وهتف: ايه محصلش حاجه !
مسحت دمع دموعها بطرف يده وهمس: كل الفضايح دي ومحصلش حاجه؟
اوما برأسه وقال: اه هنا كل ده عادي كل الناس دي بيضربوا ويشربوا ومليطه !

هتفت ونس بغضب : بس على حسابهم مش بالعافيه وبلطجه !!
ضحك سليم ووضع ذراعه حول عنق دمع وغمغم : سيبكم من النكد ده كبروا دماغكم بقا !
سحبت ونس ذراع سليم من علي شقيقتها وهتفت : طيب احترم نفسك عيب !

ضحكت دمع ونظر سليم إلي ونس بحنق وغمغم: هخلص منك يا ونس!!
ضحكت ونس وردت: احلم براحتك !

سحب دمع الي البحر وهتف : لو جدعه تعالي ورانا !!
تمسكت دمع به وصرخت بفزع: لا معرفش أعوم !
حملها على كتفه وهرول بها الي الماء وهتف : ايه يا بت هتنزلي مع سوسن !!
جحظت عينين ونس واشارة بيدها هتفت  : يا نهار اسود الله يخربيتكم !!
……………….
علي الجهه الاخري من الشاطئ ..

وقف ادم يتاكل من الغيره وهو يري جيلان تقف مع مجموعه من الأجانب شباب وفتيات…
ظل يحدق بها بغل وهو يحاول السيطره على أعصابه والتحكم .. حتي لا يحدث ما لا يحمد عقباه يشعل ببركان ع وشك الانفجار وهو يرها تضحك وتقوم بتصور أفراد المجموعة بمرح ..

حدق بهم بغضب يحرق صدره وهدر عندما وجد أحد الشاب يقترب منها حتي يري صورته.. تحرك ادم بغضب عارم ودفعه بقوه وهدر : في ايه يلا انت مجنون ازاي تقرب منها كده ؟!
تراجع الشاب علي اثر الدفعه ثم اقترب منه وهتف : وانت مالك يا حبيبي !!
قبض آدم علي عنقه وهدر: تخصني يا روح امك !!

شهقت جيلان وهتفت : خلاص يا أبيه كفايه فضايح!
دفعه آدم بعنف وسحب جيلان من يدها وتحرك بها  حتي وصل الي الفيلا ودفعها الي الحديقه…

ومال عليها وهتف : ايه ده انتي اتجننتي لسه ما طلعتيش من البيضه وبتعملي كده امال لما تكبري شويا؟!
وضعت يدها بخصرها وهزت جسدها بنعومه وهتفت : لا أنا طلعت من البيضه وكبيره اهو !!
حدق الي جسدها بعبث وهمس: عارف كل ده وجسمك يجنن!! بس برضو مينفعش تسيبي اي حد يقرب منك كده غلط يا چيچي؟!

دفعته بقوه وهتفت : طيب ابعد بقا انت! انت مقرب مني اوي اهو!!
تراجع للخلف خطوه وقال : معاكي حق!
بس انا بفهمك يا چيچي جسمك ده غالي اوووي اوي مينفعش اي حد يقرب منه ..
قرص وجنتها برفق وقال: فهماني يا اميرتي؟!
ابتسمت برقه وهمسة: فاهمه !

اطال النظر إليها بلهفه وحب تململت بتوتر وخجل وتحركت من امامه وهي تشعر بدقات قلبها وكأنها طبول الحرب وهي تتذكر نظراته العميقه ودلفت الفيلا وهو ينظر له بحب مغلف بالعجز
وهمس : طيرتي النوم من عيني يا بت الباشا !!
دلفت جيلان وخرج آدم الي الشط مره اخري ..
………………………….
ف المساء ..
دلفت ونس الي الفيلا وشهقت وهي تشعر بالاختناق من دخان السجائر والمخدرات ..
وجدت والدها يجلس في بهو الفيلا  وحوله غيمه من الدخان المتصاعد جراء تدخينه بشرائها ..

اقتربت منه وقالت بغضب : ايه ده هو احنا في بيتنا عشان تعمل كده؟! احنا ف بيت ناس وغلط كده !!
رمقها بعينين ثقيله وغمغم بلسان ثقيل : اخفي يا بت الكلب أنا مش ناقصك!

هزت راسها بالنفي وردت: ليه عاوز تفضحني حرام عليك انت كده بتخرب على بنتك ؛
نهض وتحرك بخطوات ثقيله ونفخ دخانه في وجهها وغمغم : وانتي مالك ولا غيرانه منها عشان هي هتتجوز وانتي عنستي؟!

نظرت له بعيون خاويه وضحكت بغلب وهتفت : اصلا أنا اللي بعمل فضايح ليل ونهار؟!
ضحك بتهكم واردف: أنا عندي فكره الأجانب هنا فلوسهم كتير ايه رايك المصلحه هنا بعشره؟؟
هزت راسها بذهول وهتفت : انت مستحيل تكون بني ادم ولا حتي شيطان !!

حدق بها بغضب ولطم وجنتها بقوه وهتف: فقريه لامك!!
قبض على ذراعها بعنف وهدر: يعني هتحافظي على نفسك لمين يا عانس يا بايره ؟!

حاولت التملص منه وصاحت: لو هتقطع رقبتي برضو مش هعمل كده لو حكمت هموت نفسي!!
دفعها بعنف سقطت أرضا وهدر : في ستين داهيه تاخدك !!
نهضت ونس وهرولت الي الخارج وهي تنحب و تشعر بالهواء البارد يصفع وجهها .. وقفت اخيراا أمام البحر وهي تلتقط أنفاسها بصعوبه وصدرها يعلو ويهبط بانفعال ..ةنظرت إلي البحر أمامها والي هجيان الموج وتخبطه و كأن الأمواج تصرخ نيابةً عنها ولا يوجد بعقلها اللي فكره واحده !! عليها الذهب من هذه الدنيا ف الحال فقد طفح الكيل تحركت الي البحر ووووووو

………………….
ساحره القلم ساره احمد

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments