علي قيد العشق

خاتمه (علي قيد العشق)

خاتمه (علي قيد العشق)

الخاتمه الجزء التاني…

أبــحـث عـنكِ بكـل شجون
يــا سـيـدتـي كـالـمـجـنـون
أرجــوكِ بـعـنـفٍ سـيـدتـي
أن تقتحمي الآن حصوني
أن تـحـتـلـي كـامـل بـيـتـي
أنا ترعي أمري وشؤوني
أنـا مـذ جئـت لهذي الدنيـا
وأنــا مـنـتـظـرٌ لـتـكـونـي
لـتـلـمـي عـمـرًا بـعـثـره
من في حرماني تركوني
وبـلا مـلــل .. وبــلا كـلـل ٍ
وبــلا أمــل سـار جـنـونـي
أسمع صوتكِ أشهد وجهك
أشـعـر أنـك بـيـن جفوني
وأذوب حـنانــاً وحـنـيـنـاً
للقائك يــا ضوء عيوني
أنـا مـذ جئـت لهذي الدنيـا
وأنــا مـنـتـظـرٌ لـتـكـونـي
لـتـلـمـي عـمـرًا بـعـثـره
من في حرماني تركوني
وبـلا مـلــل .. وبــلا كـلـل ٍ
وبــلا أمــل سـار جـنـونـي

تجمع الجميع ع الشط وكان يخت فاخر ينتظرهم اول ما وصل كان فريد وعهد واصل الي الحاجز وحملها ع ذراعيه وسار بها وهمس : بعشقك يا مدلع ؛

لفت ذراعيها حول عنقه وهمسه: بموت فيك يا قلب المدلع ؛
دلف الي اليخت وانزلها برفق …

تبعهم عمر وهويدا ثم سما ويوسف واخيرا مازن ومرام ..
وتحرك اليخت بتجاه أحدي الجزر الساحره
بعد مرور وقت قصير وصل اليخت أحد الجزر..

وتوقف تحرك فريد وقفز من اليخت وأشار إلي عهد وهتف : انزل يا مدلع ؛
ضحكت بمرح والقت نفسها باحضانه بدون تفكير تلقاها فريد بين أحضانه وهتف: ليلتنا دلع النهارده محشي مارشيملو بالقشطه ؛
ضحكت وهي تلف ذراعها حول عنقه وسار بها الي الشط …

قفز عمر وهتف: تعالي يا هدهد مستنيه ايه ؟
اشاره اليه وهتفت : حاضر بس اوع اقع ف المايه أنا معرفش اعوم ؛
هتف بضحك : يابت احنا ع الشط انزلي بقا !
قفزت عليه وتمسك بها وسار بها الي الشط

وكذلك قفز مازن وهتف : يلا يا مرمر بسرعه  !
اقتربت وهي تتمسك بفستانها وهتفت : امسكني اوي اوع الفستان يتبل ضحك عليها وتمتم: طيب تعالي قفزت عليه وخرج  بها !

واخيرا قفز يوسف واشاره لها : تعالي يا غزال دانا هنفخك النهارده ..
ضحكت سما وهتفت: طيب لف اديني ضهرك !

  • ليه يا هبله ؟!
  • لف بقا يا جو .
    دار ظهره وقال: اهو يا اخر صبري ..
    قفزت ع ظهره وهي تضحك وتمسك بها وحملها ع ظهره وقال: مجنونه يا غزال
    وخرج بها الي الشط ..

توقف الجميع ع الشط يشاهدون الجزيره بانبهار من جمال الطبيعه ولفت انتباهم وجود خيمه واحده ع الشط ..

هتف مازن : خيمه واحده ازاي يا دنجوان ؟!
عض عمر ع شفتيه يمنع ضحكته وهتف فريد : ف كل ناحيه من الجزيره خيمه يا عريس ولا كنا هنبقي جمب بعض وتبقي مليطه !!

مسك يوسف يد سما وهتف : والله انت بتفهم يلا يا غزال .
وسحبها وهرول الي جهه اخرى ..

هتف عمر : يوسف الخيمه ع بعد اتنين كيلو يا قلب اخوك !
توقف يوسف واعترض : اخخخخخ الله يخربيتك يا دنجوان ؛

ضحك عمر وفريد وهتفت مرام : مازن أنا همشي اتنين كيلو بالكعب ده ؟!
سحبها مازن وهتف: اخلعيه يا قلب مازن ويلا !!

هتفت هويدا بنزق : لا يا عمر انا مش همشي اتنين كيلو ولو وصلت هناك هسيبك وانام وابوظ الليله !
سحبها من يدها وهتف : وانا لو شلتك اتنين كيلو هوصل هناك وانام وانا اللي هبوظ الليله يلا نجري احسن !!

ضحك فريد عليهم وهو يضم عهد ليه وهتف : مشفش عر* فيكم غير بكره الصبح واللي هشوفه هدفنه ف الجزيره دي ويبقي شهيد الغرام ..
لوح له الجميع بالموافقه وهم يبتعدون ..

هتفت عهد : حرام عليك يا مفتري !
ضمها إليه واحتضانها بقوه وغمغم: انتي لسه شوفتي إفتر يا مدلع ؟
تملصت منه وهتفت بدلع وغنج وهي تبتعد : لا اوع كده أنا مخصماك ؛
نظر لها وهي يلتهمها بعينه : ليه يا عهدي أنا زعلتك ؟!
هزت راسها وهتفت وهي ترفع أكتافها بدلع : اه احرجتني قدامهم ف الفرح ..
نظر لها بحنان ورد: تصدقي أنا قليل الادب سنه !!
ضحكت بدهشه وقالت : سنه قول سنان !

صرخت وهي تجده يهرول باتجاهه وهرولت بسرعه وهي تضحك بمرح لحق بها وتمسك بها وسقط أرضا غارقين ف الضحك بمرح وقالت: يا مجنون خضتني !
تمدد ع الرمال وسحبها ع صدره وضمها بحضنه وهمس : سلمتك يا قلب المجنون !

التقط العيون العاشقه بنظرات متيمه ينبعث منها شرر العشق والهوس الذي اشعل النيران في أجسادهم مسح فريد ع وجنتيها وغمغم: بعشقك بجنون يا عهدي ..
والتقط شفتيها بقبله عميقه وكأنه يقبل الدنيا كلها بين أحضانه سحب حجابها وهمس في أذنه: انتي دنيتي الحلوه يا عهدي !
تملصت منه وهتفت: لا مخصماك !!

وهرولت بعيد عنه نهض وهو ينفض يده من الرمال ونزع سترته والق بها ثم قميصه ثم فك حزام بنطاله والق به وهو ينظر لها بعبث ويعض ع شفتيه جحظت عينيها عندما وجدت يده تتجه نحو بنطاله وصرخت وهي تهرول بتجاه البحر ضحك عليها وهرول خلفها وصلت إلي أطراف الماء ونظرت خلفها وجدته يقبل عليها والعبث يقفز من عينيه

وهتف : البحر وراكي وحضني قدامك هاا ؟!
تراجعت ف الماء وهتفت: أنا مش بعرف اعوم !!
اقترب منها وتمتم: طب داخله البحر ليه هتغرقي ؟! تعالي اغرقي ف حضني احسن يا مدلع !

ضحكت وهي تتراجع حتي سقطت ف الماء صرخت بفزع كتمها ف جوفها وهو يلتقطها بحضنه ويلتهم شفتيها بقبله ماجنه ويضمها إليه وسط الماء ظل الموج يتخبط بهم وهم يتبادلون القبله ويلتهم كل منهم شفاه الآخر بعشق وكأنها اول قبله لهم …

ضمها إليه واحتضانها بقوه ورفعها حتي لفت ساقيها حول خصره بنعومه ضمها إليه أكثر بحميميه وهو يلتهم عنقها بعنف وهمس : تجنني جمالك ده يا مدلع هيجيب اجلي ..
ضحكت بدلع وهمسه: فريد يا مجنون تعالي الخيمه طيب !

قبض علي فخذها يقربها إليه ويده تعبث بخصرها والاخره تعبث بفخذها ويلتهم شفتيها ويتنقل بين شفتها العلويه ثم السفليه ويلج لسانه بداخل فمها بعنف ..
همسة بين شفتيه: فريد المايه !!

لفها بين يديه ورفعها ع سطح الماء ووضع ذراعه تحت ظهرها والاخره تحت فخذيها وهمس : متخفيش يا مدلع سيبي نفسك ليا !

أغمضت عينيها وتركت جسدها بين يديه بنعومه وهي تستشعر إشاعة الشمس وقت غروبها والماء الدافئ يغمرها دار بها بهدوء وهو يحدق بها ويبتسم بجاذبية مهلكه
اقترب منها وهمس: مبسوطه ؟!

فتحت عيونها ببطئ وجدته أمامها والماء يقطر منه وشعره الاشعث الرطب ينزل ع جبهته وعينيه وااه من عينيه بها سحر خاص حدقت به وهمسة : انت حلو اوي يا فريدي ..

حدق بها ورفع حاجبه ثم تأملها للحظات من شعرها اللامع الذي يغوص بالماء حول وجهها وعيونها التي عكست زرقه السماء زادتها زرقه خارقه زحف بعينيه الي شفتيها الرطبه ومنتفخه من آثار شفتيه حتي وصل الي عنقها ومقدمة نهديها الذي يداعبهم الموج جعلها تضئ كالبدر ف ليله تمامه شعر أن حراره جسده المتصلب بشهوه رفعت درجة حرارة الماء من حوله …
همس لها: انتي روح روحي يا عهدي عشقك هو وريدي وحبك دمي ..

نظرت له ودموعها تنزل ببطئ وهمسة: فريــــ
التهم شفتيها بقبله عنيفه سحق شفتيها بين شفتيه القاسيتين ..

وحملها بين ذراعيه وخرج بها الي الخيمه وهو يلتهم شفتيها انزلق بها ع ارضية الخيمه وهو ينزع فستانها بعنف والق به خارج الخيمه التهم عنقها وامتصه  واعتدل وسحبها اليه واجلسها ع خصره بقوه واخترقها بوحشه المجنون بها بعنف شديد وهمس : بتحبي عنفي يا عهدي ؟!

صرخت بمتعه وهي تتلو وتقبض ع شعره : ااااااه اه بحبه ..
قبض على خصرها بقوه وهو يدفع بداخلها ويفرك بداخلها بقوه وغمغم: اااااه حلو كده يا مدلع
همسة بغنج ودلع أفقده عقله : اااااه اوووو تجنن يا فريدي !!

ثقل نفسه وعض ع شفتيه وزمجر : يا بت انتي ناويه عليا الليله دي هتجيبي اجلي وربنا
شهقت بمحن : ااااهااااااا ليه يا فريدي ؟!

قبض على خصرها بقوه ورفعها من علي وحشه وهبط ع جسدها ولعقها وامتصها بعنف صرخت عهد وهي تتلو وتقبض ع الفراش حتي أتت بماؤه وصاحت: ااااحااااااا يا فريدي !

رفع ساقيها ع كتفه واخترقها بوحشه المتصلب وهتف : فريدك اتجنن بسببك هقسمك نصين يا قلب فريدك ؛

دفع بقوه داخلها جعلها تصرخ بمتعه وصلت عنان السماء وهو يدفع الي اخر نقطه بداخلها علت شهوتها وصرخت عهد وزمجرات فريد المرعبه فمن يمر بجانب الخيمه يرتعد من اصوتهم وكأن هناك معرك تدرو بداخل بشراسه وجنون مر بعض الوقت حتي أطلق بداخلها بقوه وغمغم بأنفاس لاهثه : المره دي كنتي اسطوره يا مدلع !

هبط فوقها وقبلها وهو يمسح حبات العرق البارده من وجهها فتحت عيونها ببطئ وهمسة: انت اللي تجنن ..

ضحك بجانب فمه بعبث وهمس: اششش كلمه تاني وهقوم اعيد من الاول !
ضحكت وهي تضمه إليها بكل قوتها وهمسة: هتعيد من اول ايه بالظبط يا فريدي ؟!

عض ع شفتيه وضغط عليها والتهم عنقها وهمس : هقول تاني يا مدلع وبعدها تزعلي واطلع أنا غلطان وانتي اصلا اللي بتجيبي رجلي بدلعك وجمالك ده ..

ضحكت بدلع أشعل النار في جسده قبض ع يده ورفعها فوق راسها وهتف : وحيات امك مهسيبك الليله دي غير لما تقولي حقي برقبتي الحلوه دي !!

التهم عنقها وامتصه بعنف وصرخت عهد بضحك وهتفت: يا مجنون خلاص حقي بـ
قطع جملتها بشفتيه وهو يلتهم شفتيها بعنف ويده تعبث بجسدها ويسحبها بجوله جديده بعشق لا حدود له يغلفه رغبه لا حدود لها مخلوط بعنف لذيذ وممتع ….
…………………….
عند مازن ومرام
دلفت إلي الخيمه وهتفت : اه يا رجلي منك لله يا فريد أنا وعروسه امشي كل ده ؟!
اغلق مازن الخيمه وهتفت: معلش يا مرمر بس بذمتك مش فكره تجنن !؟!

  • اه يا خويا فكره زي وشه ..
    ضحك عليها واقترب منها وضمها من ظهرها وقال:  خلاص بقا أنا عايزك توئدي روح السفاحه اللي جواكي دي وتركزي معايا هو أنا بس اللي هتجنن عليكي وانتي لا ؟!

عضت ع شفتيها وهمسة: مازن
ادرها بين يده ونظر لها بعشق قبلها ع جبهتها بقبله عميقه وعيونها ثم وجنتيها ثم التقط شفتيها بقبله هادئة بتمهل قاتل ابتعد عنها وهمس بأنفاس ساخنه تلفح وجهها وهمس : مش مصدق اعمل ايه عشان اصدق ؟!
بلعت لعابها ورفعت أكتافها بدلع وهمسه: ابوسك !!!

ضحك عليها بصخب وهتف: لا والله ماشي بوسيني !
اقتربت منه وقبلته برقه عدة قبل ع شفتيها ثم ابتعدت وهمسه: صدقت ؟!
هز رأسه بالنفي وقال: لا لسه !!
عضت ع شفتيها وهمسة: طيب !

واقتربت منه وقبلته بعمق قبض ع خصرها وقربها إليه وهو يلتهم شفتيها وينزلق بها الي الارض لحظات كانت كافيه حتي يخلع عنها ملابسها بسرعه ولهفه ضغط ع نهديها وهمس: هخلص تاري بقا علي كل اللي عملته فيا الفتره اللي فاتت يا مرمر ..

شهقت بدلع وهمسه: اهون عليك ؟!
هز رأسه وتمتم وهو يلتهم حلمتها : اه ف الموضوع ده تهوني !!

عضت ع شفتيها تمنع شهقتها وهي تفرك شعره بيدها
اقترب منها والتهم عنقها وامتصه بنشوه وهو يرفع ساقها ويخترقها براحه وببطئ حتي استقر بداخلها
عضت ع شفتيها تمنع صرختها وانحراف دمعه بجانب عينيها انتظر لحظات حتي اعتادت عليه وبدأ يتحرك ويدفع بداخلها بقوه وغمغم: اااه يا مرمر ايه الجمال ده !
شهقت وهي تتمسك به وهمسة: انت اللي تجنن يا قلبي !!
التهم شفتيها بعمق وهو يضغط عليها بين أحضانه ويدفع بداخلها بقوه اكبر حتي شعر بارتعاشها بين يديه استمر ف الدفع بداخلها حتي وصلت قمه المتعه وتاوهات بقوه وقذف بداخلها بقوه وغمغم: بحبك اووي !
ضمته إليها بلهفه وهمسة: بموت فيك يا حبيبي ؛

…………………………

ف الصباح التقي كل ثنائي علي الشاطئ
رفع يوسف حاجبه بدهشه وهو يري ملابس فريد وفستان عهد ملقي ع الأرض حول الخيمه
وهتف : ولا يا مازن !!

اغمض مازن عينه بغيظ ورد : عايز ايه يا زفت ؟!
ضحك يوسف وهتف: اكيد اختك ماتت يا مازن ,

شهقت هويدا ومرام ولكزته سما قائلا : بس يخربيتك بعد الشر !
ضحك عمر وغمزه: طيب هنعمل ايه نستناهم لما يصحوا ده واضح كده أنهم ناموا من شويا !!

هتف يوسف : لا يصحوا ونرجع يكملوا نوم ف الاوتيل ,
نظر الي مازن بـ ستفزاز وهتف : خد ساتر يالا وواحده من البنات تلم الهدوم دي وتنادي عند الخيمه عشان يصحوا …

سحب مازن مرام وهتف : تعالي نستنا ف اليخت عشان مرتكبش جنايه ع الصبح ف الحيوان ده !
أشار ليوسف وعمر وهتف : وانتو تعالوا كمان ..

هتف فريد من داخل الخيمه : اخرسوا بقا بدل ما اطلع اطلع عليكم البلاء الازرق !!
ضحك عمر وهتف : ايه يا دنجوان عايزين نرجع بقا هتطلع امتي ؟!
هتف يوسف بعبث : حسيت بالزلزال يا دنجوان ؟!
هتف فريد : اخخخخ كان من عندي يا عر* …

ضحك الجميع بصخب وهرول مازن خلف يوسف وهو يسب ويلعن : تعالي يا ابن العر* أنا هوريك مانت منحرف يا خـ**
علت ضحكاتهم جميعا بمرح وسعاده
وضم فريد عهد التي تكتم ضحكتها ف صدره الصخري وهمس : بعشقك يا مدلع ؛
وانا مهوسه بيك يا فريدي ؛
…………………………………….
بعد مرور تلات سنوات
يوم تخرج عهد وهويدا وسما …

تجمع الجميع ف حفل التخرج وصعد الطلاب والطالبات لتلقي الشهادات حتي وصلت عهد كانت عينيه تلمع بفرحه وسعاده وهي تمسك شهادتها بين يديها رفعت عينيها وهي لا تري من بين الحضور اللي هو بحضوره الطاغي ووسامته المهلكه وهيبته المثاليه

التقطت العيون بسحر خاص كانت عينيه تلمع كشمس متوهجه بضي شفاف يشعرها بدفء ليس له مثيل وحنان لها هي فقط وعشق ليس له حدود وشغف ووله فاق عنان السماء بلمعه فخر وفرحه وكأنها طفلته الأولى تخرجة للتو…

كانت نظراتها له تحمل كل انواع الحب والعشق مغلفه
باحساس مشبع بالامان وقلب مطمن بسند كالجبال لا يميل بها ابدا …

اخيرا استطاعت تحريك أقدامها وهرولت إليه وتلاقها بين أحضانه الدافئ التي طلما غمرها بيها كانت لحظه أشبه بلحظات الانتصار بعد معركه طويله ف دروب الحياه …

ضمها إليه واحتضانها بقوه وهمس في أذنه: مبروك يا بت قلبي مبروك يا عهدي مبروك يا بعد عمري ..

تنهدت براحه وسعاده وهمسه بأنفاس لاهثه بجانب عنقه : الله يبارك فيك يا فريدي وكل دنيتي وحب عمري ..
عض فريد ع شفته وهمس : نفسك ع رقبتي يا مدلع
خرجت عهد من أحضانه وقالت بخبث تعلمته منه : ماله يا فريدي ؟!

رفع حاجبه وتمتم: أنا اللي عملت كده ف نفسي يارتني سبتك قطه سيامي مغمضه يا عهدي !!

ضمها إليه ووضع ذراعه حول خصرها وقال ف أذنها : بس نروح لينا اوضه عمليات تلمنا يا مدلع ..

ضحكت بدلع وهي تنظر إلي هويدا وهي تستلم شهادتها
نزلت هويدا وهي تركض الي عمر وهتف: اخيرا اتخرجت يا عمر ..

ضمها عمر وهتف : اخيرا يا قلبي مبروووك يا بت دي كانت ايام سوده ؛
ضحكت بمرح وقالت: مش هذاكر تاني بجد مش مصدقه !!

استلمت سما شهادتها وهي تصيح بفرحه وسعاده اشاره الي يوسف الذي صعد لها وحملها ودار بها وسط تصفيق حاد وفرحها غمرت المكان
دار بها وهتف : مبروك يا غزال ..

تمسكت بها وهتفت: بس يا مجنون انا دوخت !!
انزلها برفق وقال : عتريس عامله شغل عالي اوي يا غزال !
لكزته بخفه وهتفت : انا اسمي ابني عتريس اوع كده
تركته وتارجلت الي الأسفل وهتف هو : ماله عتريس مش فاهم ؟!

التفت العائله حولهم وتلقات التهاني والمبركات من الجميع وضم ابراهيم وسهير عهد بفرحه
وقال إبراهيم : مبروك يا بنتي ..
ربت سهير ع راسها وقالت : مبروك يا عهد ؛
تمسكت عهد بايديهم وهتفت : الله يبارك فيكم ربنا يخليكم ليا ؛؛

وهتف مازن : مبروك يا عهوده اخيرا !
لكزه فريد وهتف بحنق : عهوده مين يا حبيبي عندك مراتك تدلعها أنا محدش يدلع مراتي غيري !!

ضحك مروان وهتف بغيظ : مبروك يا عهودتي ؛
ضحك ابراهيم وسهير ع نظرات فريد الحانقه والغيره مشتعله ف عينيه
سحبها من بينهم وهتف : اوع كده دي بتاعتي عهدي أنا ولا عهوده ولا عهودتك يا حبيبي منك له !!
ضمها إلى وهتف : تعالي يا روحي كله بصص لي فيكي ؛
ينفع كده ؟!
ضحكت عهد برقه وضمت نفسها داخل أحضانه وهمسه : أنا عهد فريدي وبس !!
اشاره لهم وهتف : بس كده خلصانه يا معلم !
قبل يدها وسحبها معه وهتف : يلا يا قلبي نمشي نكمل احتفالنا لوحدنا !!
ضحك الجميع بصخب وسعاده عليهم وع غيرت فريد التي تزداد يوم بعد يوم ؛؛
…………………………..
ف شقه فريد…
خرج من غرفة طفله بعد محاولات عدة لجعله يخلد للنوم سار حتي غرفه نومه وهو يفك ازرار قميصه واحد تلو الآخر دلف الغرفه وخلع القميص والقي ع الفراش بدأ بفك حزام بنطاله ولكن توقفت يده وهو يسمعه صوت رنة كعبها العالي مع صوتها الناعم يهمس : نيمت سيف يا حبيبي ؟!

نظر لها وهي تخرج من غرفة الملابس بطلتها المثيره حد الجنون ببدلة رقص بالون الاحمر شفافه مفتوحة الصدر حتي نصف بطنها مع حماله صدر سودا شفافه أيضا وفتحات ع الجانبين حتي اخر فخذها والظهر عباره عن اربطه متداخله بعلامه اكس رفع حاجبه بعبث وقال: العب يا مدلع !!

حدق بها من اغماس أقدامها حتي قمة راسها لقد
أصبحت انثى بمعني الكلمة نضجت وسارت أكثر جمالا وجاذبية فوق الخيال ولكنها مازالت محتفظه بهالة البراءة التي تحيط بها أصبحت خليط متجانس من الأنوثة المهلكه والجسم المثير الفتاك والبراءة الساحره ثقلت أنفاسه واسوده عينيه بشهوه قاتله واقترب منها ببطئ وحاصرها بينه وبين الحائط وتعمق ف عيونها وهمس : سيف !!
هزت راسها وتمتمت: اه سيف نام ؛
بلع لعابه بصعوبه وهمس: نام !

سار بإصبعه ع طول ذراعها بنعومه حتي وصل الي عنقها ثم انحصر ونزل بإصبعه ببطئ مثير حتي واصل الي بين نهديها وهمس : انتي عايزه تعملي فيا ايه الليله دي يا مدلع ؟!
سرت رجفه بجسدها من لمسته وهمسة : ادلعك يا روح المدلع ؛ واعوضك عن ايام الامتحانات اللي كنت مشغوله عنك فيها …

دفعته برفق الي الخلف وهي تقترب منه حتي سقط ع الفراش ابتعدت عنه وقامت بتشغيل طبله بلدي وبدأت ف الرقص برقه وتمايل جسدها بنعومه فائقه كانت متمكنه ف الرقص الشرقي بشكل يخطف الأنفاس ويسحر العيون
اعتدل وهو يحدق بها ويلتهم جسدها بعينيه الثاقبه اقتربت منه وهي تتمايل ودارت حول نفسه حتي أعطته ظهرها وخصرها يتحرك ويتمايل كالحيه الناعمه حدق الي خصرها وهو يتمايل وبلع لعابه بصعوبه وهمس: ملبن بمرشميلو اقسم بالله !!

انحنت ودارت بخصرها بشكل دائري حتي لمسه صدره بمؤخرتها جن جنونه وتمسك بها وسحبها اليه وهتف : الرحمه يخربيت الدلع ده !

دفعته الي الفراش وجلست ع خصره بنعومه وهي تضحك بغنج أفقدته قدرته على التنفس حاوطته بذرعيها وهبطت ع شفتيه وقبلته بعمق  تعلمته منه قبض ع عنقها ومص شفتيها بعنف أصبحت تجريه فيه زمجر بعنف ودار بها ع الفراش حتي يتمكن منها أكثر مسح بيده ع ساقها حتي وصل الي قدمها وخلع حذائها ذات الكعب العالي والقاء خلفه وقبل قدمها همسة بدلال وغنج: فريدي بلاش كده !!

عض ع شفتيه وخلع حذائه الآخر وقبلها أيضا اقترب منها حتي سار بين ساقيها وبدي بتقطيع ملابسها بأسنانه وغاص بجسدها يترك علامات ملكيتها جعلها تشهق وتتمسك بالفراش وصوت اهاتها وانينها ينافس صوت زمجرته وانفاسه الملتهبه ملأت الغرفه
مر كثير من الوقت وهو يرتشف منها وترتشف منه

حتي اجفلا ع صوت طرق الباب بطريقه مفزعه رفع رأسه من عنقها بعنف وصاح: والله لو كان الباب مخبطش كنت هحس أن ف حاجه مش طبيعيه ؟!
ضحكت عهد برقه وقالت: تصدق بقول ف حاجه ناقصه !!
لكزته وقالت : قوم شوف مين !

عض ع شفتيه بغل ونهض سحب بنطاله بسرعه وهرولا الي الخارج فتح الباب وجده أمامه فتاه أقل ما يقال عنها رائعة الجمال ولكن حالته مزريه للغايه هتفت بصعوبه : حضرتك المقدم فريد الصياد !!!!!
……………………………………….
تم بحمد الله وشكرا………..

ساحره القلم ساره احمد 🖋️

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments